Johoooo

Sådär då var 2 till jobb sökta så blev visst tre jobb jag sökt på denna vecka, de är ju bra. Fast skulle ju vara ännu bättre om man fick någon av dom också. :)

Vart en timmes promenad med hundarna och såklart regnade de ju som hela tiden när jag var ute och direkt jag kom hem så sprack molnen upp å lilla solen tittade fram, typiskt.
Fast de var skönt att gå i regnet också.
Hundarna var då nöjd för de gick och la sig som igår direkt isängen och sovit ett tag och de är ju alltid skönt med lugna hundar som inte ska springa efter en hela tiden.

Har då fixat lite tvätt så nu hänger de på torken och även diskat bort de lilla som fanns i diskkon så nu är alla måsten bortgjort för idag. :)
Resten av kvällen blir att bänka sig framför teve å se på hela Sverige bakar och fråga Olle som börjar om idag..
Såklart ska jag ju även se Cake boss ;)

Saknar gubben lite extra mycket denna vecka så längtar verkligen tills han kommer hem, önskade så att de redan kunde ha varit ikväll.

Nu ska jag ut med hundarna och sen börja göra sig någon mat. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0