It*s Friday

Äntligen kom denna underbara dag och humöret är på topp. Är så skönat att ligga å dra sig på morgonen och ännu skönare att Akilles är likadan.  Aragon är uppe å vandrar lite, försöker få upp oss men de går icket då både jag och Akilles är morgon trött å vill sova ett tag till så länge man inte ska upp å göra något då såklart. :P
Skönt med en hund som inte ens stiger upp när man själv gör de man får helt enkelt väcka han ibland...
 
Solen är ju även på g bakom molen så jag tänkta traska till lilla ica för att handla allt som behövs till bakningen, blir syltkakor då de är lätta att göra å grymt goda sen tänkte jag även göra nå pizzabullar som jag aldrig provat på att baka. :P Så de blir spännande å se hur detta kommer att smaka.
Ska även försöka städa lite, tvätta och ta ut hundarna på en promenad då vädret verkar bli bra idag. :)
 
Mest troligt kommer Marcus hem redan imorgon, håller tummarna på de iaf för jag tycker inte om att vara själv hela helgen blir så tråkigt då ju. :P
Nae ska göra klart min handlingslista, proppa in musik i öronen och sen traska till ica.
 
Ha en fin dag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0