Italienskt :)

Jag och mamma bestämde oss för att dra på Lappis ikväll och äta lite italienskt. Tror jag kommer bli super de är ju inte allt för ofta man ätit de och dessutom så slipper man ju fundera på vad man skulle ha gjort till middag. :)
Kommer bli mysigt med en liten middag ute med mammsen.

Jo igår så jagade jag getingar med dammsugarn lyckades suga upp 5 stycken, typiskt att de ska komma in bara för att man ville ha öppet fönster men då har jag lärt mig de att de går inte att ha de längre. Som tur är, är jag ju inte rädd för getingar men om Marcus hade varit hemma så hade han sprungit runt och skrikit som en liten flicka. Nig för att de hade varit jävligt roligt att se hans miner. ;)
Efter jag lyckades suga upp alla så åkte dammsugarn ut på bron, man vet ju aldrig om de kryper ut igen. ;)
Man får ju inte vara allt för dum.

Har en mysig Akilles liggandes på rygg som tycker jag ska klia han lite på magen och de gör jag gärna nu när han är lugn och de är ju inte ofta. Dessutom så fryser han också så jag tror mest han är ute efter att snåla lite värme av mig.
Ska gå och göra mig nå te så man blir lite varm i kroppen känns som de behövs då jag känner mig nästintill som en isbit.
Elementen har jag då skruvat på så snart kanske man lyckas tina upp båda jag å Akilles :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0