Hellooo

Sitter och ser på Ellen medans jag väntar på att mamma ska höra av sig så man får fara ut på samhället. :)
Hon ska byta till vinterdäck och medan de gör de på hennes bil så blir de att springa in på varehuset och kolla om de kommit in nå nytt.
Var länge sen man var där så man kanske hitta sig nå fränt. :)
Blir galen på mina hundar som springer efter mig vars än jag går så de är lite jobbigt och sen en katt som typ skriker varenda gång man öppnar kylen. :O
Men jag gillar dom ändå.

Ska på arbetsförmedlingen på måndag om ett jobb så de ska prata om vad de jobbet innebär och sen ha en intervju och där vart jag små nervös. Eftersom de sen hör av sig igen på en till intervju om de blir intresserad av en. Så får väl se hur de går :) man kan hu hålla tummarna på något iaf. Fast får väl se hur många som kommer vara där då af förmodligen har tipsat en massa andra.
Men de ska bli intressant ändå.

Är ju tjejkväll med mamma och syrran så får se vad gott de hittat på till middag denna gången. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0