Hej mitt vinterland..

Snön har börjat falla och har ju som gjort de hela dagen så denna dag har varit riktig seg, man blir ju så trött då de är grått å kallt ute.
De positiva är väl att man börjat vänja sig redan av snön och att de är ljusare ute om kvällarna. Konstigt nog känns de inte lika kallt ute som de gjort bara med bar asfalt. :)
Plus att de är ju lite små mysigt då snön kommer :).

Skönt att de redan är tisdag så då kanske denna vecka går fort å jag får hem Marcus fortare :).
Sen så är de ju Hollywood fruar ikväll plus att jag inte hunnit med att se reprisen på hela Sverige bakar så har mycket att se ikväll.
Ska nog gå och göra mig en rejäl kaffekopp så man orkar hålla sig vaken då jag redan nu håller på att somna.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut på samhället och kolla på någon ny vinterjacka och försöka köpa någon mössa till både mig och gubben då allt lyckas försvinna varje år då man ska ha de. :P

Nae bara koka sig nå kaffe :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0