Hej hej

Ååå jag vet inte vad jag skulle ha gjort idag ska då iaf ta en promenad med hundarna på en liten stund synd bara att de ska va så halkigt ute då man ska måsta släpa fötterna för att inte dra omkull. :P
Funderar på att städa eller ta en promenad till dollar och kolla om de fått in nå nytt men då vet jag inte om latheten kryper fram inom mig då jag varit ut med hundarna..
Ja detta är så trist, synd att de inte var sol ute för då hade ju min energi varit på topp, men icket.

Såg att Konsum hade en rosa skurhink och borste vart så klart lite små kär och om jag nu skulle få för mig att köpa de så skulle delar av pengarna gå till rosabandet. :) så hmm skulle ju vara roligare att städa ;).
Nae får nog hålla mina pengar i styr istället.

Jajja bara på med nå klädet å he sig ut med hundarna sen tänkte jag göra nå lax i ugnen :).

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0