God dag

Då hade man tagit sig upp, kokat sig nå kaffe och varit ut med hundarna så nu sitter jag och dricker mitt kaffe. :)
Idag blir de nog en städar dag då de är ganska skönt att de är bortgjort innan helgen. :)
Ska först och främst traska till samhället för ett möte med arbetsförmedlingen & efter de kolla runt lite, Mest troligt fönstershoppa. ;)

Måst även betala lite räkningar som för övrigt suger varje månad men så är de i livet.
Började även ta tag i läsningen igen och jag började läsa boken att älska som en porrstjärna. Fastnade direkt efter bara några sidor och boken är ju ganska tjock så har en del läsning att ta mig igenom.
Men de är ju ett toppen sätt att slappna av på att bara fastna i en bok i någon timme. :P
Så nu är jag fast och längtar tills jag har tid att sätta mig ner å läsa igen.

Nu är de bara ta tag i denna dagen så de blir nå gjort.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0