Då vare kvällen.

Haha skrattar lite för mig själv då jag läser de jag råkade skriva i förra inlägget, se så fel de kan bli men de bjuder jag på. ;).
Har varit på middag hos mamma nog för att de var ett tag sen jag kom hem men ändå. :) hunnit busa med hundarna lite också så nu väntar jag bara på att hela Sverige bakar. Älskar såna dagar då det finns mycket att se på teven.

Jag och gubben har börjat se Johan Falk igen hade ju totalt glömt bort de filmerna och hur bra de är. :) så längtar tills att få se nästa fast ska vara snäll och vänta tills Marcus kommer hem igen. Mycket roligare att se på film då han är me ;).

Resten av kvällen blir att ligga under en filt med ett glas rött ;)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0