Bortgjort.

Då har man varit på arbetsförmedlingen om ett jobb och även haft en liten intervju så nu är de bara vänta och se om de fattar nå tycke om en och får fara på en till och mera djupgående intervju. Vara ju några stycken så vart en kort presentation om sig själv.
Skönt att de var bortgjort, jag lyckas ju alltid bli så nervös för ingenting egentligen men de gick bra som de oftast gör.

Helgen har annars varit riktigt härlig har bara myst med mina älsklingar och sett på Johan Falk filmerna så nu får man väl vänta i evigheter på nästa film.
Gubben kom hem tidigare än vad jag väntat mig så han skrämde livet ur mig då jag stod i köket och dammsög. Hundarna började ju leva om och jag tänkte att de var någon av grannarna som smällde i dörren så när jag kom ut från köket står Marcus i hallen. Vart lite överraskad ;).
Så nu har jag han hemma för ett tag men vet ej hur länge dock.

Annars idag ska jag försöka städa och kanske baka mera pizzabullar då de försvann väldigt fort. :)
Ut med hundarna och försöka göra nå nytta hära hemma och fundera lite till på sitt liv.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0