4/10-2012

Denna dag har ju som sprungit iväg och har hunnit med en hel del inte så många lugna stunder har de varit. :) känner att energin som jag haft börjar ta slut så ska se klart fråga Olle och reprisen på hela Sverige bakar då jag missade det för att jag och Nina for ut på en kvälls promenad med hundarna. Om jag nu lyckas hålla mig vaken.
Mina hundar måst då vara nöjd med 2 långpromenader i dag. :)
Var då riktigt härligt att vara ute och gå ikväll var så svalt och skönt. :)
Fast skulle inte våga gå ut själv så de är tur Nina är med är ju fortfarande så mörkt ute.

Nae nu ska jag se klart detta och sen kanske sova för ögonen börjar bli lite trötta just nu. Få spara att se reprisen till imorgon. :)

Hade & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0