2 Oktober

Inatt har jag drömt en väldigt obehaglig och konstig dröm, usch vad drömmar kan kännas så verkliga ibland och jag drömmer ju inte ofta läskiga. Man vaknar och somnar om å tror man ska drömma något annat men icket man börjar om där man slutat. :S
 
En ny dag idag igen och dåligt väder är de också så blir väl att fortsätta på högen med tvätt å fundera på livet. :P Försöka göra om mitt cv då jag inte lyckades med de igår men har då skickat iväg en jobbansökan för de idag ändå. :P
Så bara hålla tummarna igen. Ska försöka ringa runt lite idag också å höra hur de ser ut i denna världe nae men om de finns ute nå vikariet någonstans, så man har lite mera.
 
Har börjar få upp ögonen för bakning igen då jag tycker de är så intressant att se på när de bakar på teve och 2 favorit pogram just nu är " hela sverige bakar " och " Cake boss ".
Cake boss går på TLC typ 2 gånger per dag å de gör så sjukt snygga tårtor och helt otroligt hur de gör dem.
Så nu blir man ju så sugen på att baka och pysla lite själv så håller på att titta på några sidor med baktillbehör. :P
En dag kanske man orkar stå och baka hela dagen å försöka  göra nå snyggt. :) Brukar ju oftast bara bli på dåligt humör när de inte går som jag vill.
 
 
 
Ni ser ju bara hur snygga och coola tårterna blir..
Nu ska jag ta min bil å dra å handla.
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0