1 oktober

Då var de en ny månad och snart är marken täckt med snö å Inge mer gräs man ser. Man väntar bara på att snön ska komma nu helt enkelt.
Vaknade kring 8 tiden väldigt pigg men sa till mig själv att sova ett tag till har som ändå stigit upp före 9 varje dag annars så de var skönt med en lite. Sovmorgon.

Håller på att städa, tvätta och ska även diska, är så typiskt när man är borta så ser de ut som ett bombnedslag bara för att gubben tycker att min roll som hemmafru funkar bra. :P
Men när vädret är så grått å trist så passar de ju perfekt att städa lite.
Ska så dra ut med hundarna på en liten promenad nu och sen fortsätta med att städa.. Skulle ha varit iväg å köpt nå ljung å plantera ute på bron och he upp mina ljuslyktor.
Men de kanske får bli någon annan dag ska ju även hinna göra om mitt cv lite p söka nå jobb. :)

Nae bara sätta igång igen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0