Tisdag

Då hade man färgat håret så nu är de mörkt med kopparfärgade slingor i eller ja 2 st åtminstone jag vart då nöjd med lite mörkare hår, slingorna gjorde jag bara för att piffa upp de lite. Eller Nina gjorde ju de på mig.
Sen så slingade jag hennes hår så nu har både lite ny färg i håret och de är ju alltid ett plus med nå nytt någon gång. Var ju evigheter sen sist jag gjorde nå med håret så de var dax. :P

Har då inte varit lika pigg idag som jag var igår men min underbara värk uta helvetes vecka kom som en efterlängtad present, eller så inte :@ nu är de bara stå ut med de i några dagar. Så bara ta sig nå värktabletter och lägga sig för att vila lite så kanske smärtan går över någon gång iaf.
Funderar även vad man skulle ha gjort till middag då Marcus ska skruva i bilen ikväll också, får väll helt enkelt bli rester.
Ids ej dra iväg och handla något då de känns så kallt.

Nae bara vila en stund

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0