Tisdag

Hinner inte riktigt med vardagen då utbildningen tar mycket tid plus att jag lägger ner mycket tid på den också. Så min vardag är inte så värst spännande, under min lediga tid så blir det mest att koppla av framför teven någon timme och försöka vara lite social med omvärlden. :)
Dock så är jag som trött konstant så jag försöker ge den lilla energi jag har till att hinna med alla sysslor som ska göras i hemmet.
Lyckades diska bort lite så de inte blir ett berg då vi lagat middag.
Måst försöka ta tag i tvätten också men dit nådde inte riktigt energin idag.

Ska bli skönt då utbildningen är färdig då kanske man slipper kaoset i skallen för då ska man försöka stå på egna ben istället ska bli spännande iaf och se vart de leder. :)
Just nu är de ju så mycket man ska ta in så hjärnan går ju på högvarv..
Men nu är vi då inne på andra veckan och de går då bara framåt så de är ju positivt. :)

I helgen var min broder hemma så vi har passat på att vara lite med dom. Åt en riktigt god middag med massor av olika rätter i lördags. Höll på att spricka men trevligt var de.
I fredags såg vi även klart Johan Falk filmerna så de vart som ett litet fredagsmys med hjärtat.

Imorgon är de onsdag så snart är de helg igen, Shit vad man uppskattar helgerna då man har full rulle om dagarna.
Nu ska jag göra mig en macka så slipper jag hungra ihjäl tills vi ska göra middag.
Blir nog en tidig kväll idag med de är så skönt att få sova. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0