Söndag

Grattis älskade pappa på farsdag, har många fina minnen från de åren vi firade dig och dessa minnen kommer alltid upp och man går och tänker på dig hela dagen.
Tycker dessa dagar är jävligt jobbiga och känner mig orkeslös. Ska fara och tända några ljus på graven men då kommer jag bara bli arg och ledsen.
Är verkligen väldigt jobbigt att fara dit.
Önskar verkligen så att jag fick komma å fira dig som alla andra firar sina pappor. :'(

Ska bege mig till mamma på ett tag för att gå ut med hundarna. Är svin halt ute så bara dra benen fram för att inte ramla, hatar verkligen när de ska töa å bli is överallt.
Efter de blir det en sväng till missen för att hälsa på å umgås lite. :)
Å ikväll blir de nog att se lite film å bara må. Även ladda för morgon dagen, längtar faktiskt ska bli så spännande och prova på något helt nytt. :D

Nae he sig iväg så man hinner med dagen då man redan sovit bort halva. :)

Hade


Kommentarer
Postat av: Nina

Kram<3

2012-11-11 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0