Onsdag

Vädret är på topp och lika så mitt humör :). Idag känner man sig lite piggare än vad man var igår, kände mig som en snigel som bara släpade sig fram.
Men idag kände jag mig pigg där vid halv 8 men låg och drog mig ett tag till, Akilles sov som en stock så skulle känna mig så taskig om jag väckte han men där vid 10 tiden kom Aragon och gav mig en höger å tyckte vi skull stiga upp. Var väl kanske en bra idé. :)

Har då varit och handlat lite mat för de började eka i kylen så nu är de fixat och nu väntar jag på min ostkaka som är i ugnen. Medans jag då väntar på den så ser jag på Ellen som är lika bra som alltid och efter de är de Cakeboss. Blir en liten vilodag idag också då jag har lite små ont tack vare mensvärken.

Nu ska jag dricka kaffe, äta ostkaka och fortsätta njuta av denna dagen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0