Måndag

Det är så skönt att man börjat bli så morgon pigg och inte har några problem alls att stiga upp, klev upp pigg som en lärka kl 7 och gjorde mig redo för intervjun så nu är även de klart. :)
Får väl höra mera till veckan hur det blir med de & denna gången kändes de riktigt bra faktiskt, känns bra att man äntligen varit på en riktig intervju. :P
 
Skönt även att man vaknat med ett strålande humör och med klarblå himmel ute, så tog mig en längre promenad med hundarna då jag kom hem. Var riktigt härligt så nu väntas klippning & färgning av mitt hår så får se hur de blir. Har tänkt ge Nina saxen så får hon fixa mitt ruffsiga å slitna hår. Ska bli spännande att se slut resultatet :D
Annars idag blir de att städa då man latat sig mest hela helgen så då får man städa och dona på som vanligt egentligen. :) Vill verkligen börja julpynta snart också då jag även köpt en ny stjärna på dollar. :) Dom har fått in riktigt snygga jul grejer plus att de aldrig är dyrt där heller. :)
Men de får nog vänta till slutet av denna månad om jag nu får tid då. :)
 
Nae ska börja bege mig till Nina så får man se om hon ska börja bli min privata frisör. :)
 
Hade
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0