Lycklig.

De gick vägen med i intervjun som var i måndags då jag börjar en utbildning som vikarie åt kriminalvården och den börjar redan på måndag :). Utbildningen är på 5 veckor så då har jag något att göra om dagarna.
Känns super att man lyckas ta sig in på något och även få prova på något helt nytt. Sen får jag väl se efter utbildningen om de vill ha mig som vikarie.
Men är då ändå grymt glad att jag tog mig vidare ett steg till, de får jag ju faktiskt vara tacksam över.
Jag som tyckte första intervjun som var på arbetsförmedlingen gick dåligt till att sen få fara på en till som gick bra. :)
Detta har stärkt mitt självförtroende väldigt mycket, att bara bli vald och få denna chansen. :D
Man får glädjas åt de chanser man får här i livet.
Jag tänkte gratta mig själv med ett glas vin ikväll.
Nu är de bara ta en paus från hemtjänsten ett tag och se vart detta leder. :)

Jag är då glad så glad :D

Dock fick jag sån kramp i magen, Shit vad det ska jävlas bara för att man har mens. Ajja bara ta de lugnt så kanske de går över. Ska då börja med nå middag snart så får jag väl se om Marcus äter med mig idag. :)

Hade


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Så himla roligt för dig! Det förtjänar du verkligen!:) Grattis och lycka till!!:)

2012-11-09 @ 08:37:33
Postat av: Emma

Ååååh, så kul! Grattis! :)

2012-11-25 @ 08:36:44
URL: http://dietistemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0