Lördag

Om jag kunde sova hela dagen så hade jag mer än gärna gjort det men de känns så dumt att sova bort en hel dag.
Min kropp och jag är inte riktigt vänner känner mig helt mör i kroppen och gjort de i några dagar nu. Både rygg å höfter har värkt som lite till och från och varje gång jag vaknat känns de som jag varit ut å festa dagen innan. :/
Känns som de är en förkylning som inte riktigt vill bryta ut.

Skönt att vi bestämt oss för att inte fara ut ikväll känns som denna helg blir en helg med massa vila. :) för de behövs,
Vi gick och la oss kl 10 igår då både jag och Marcus inte orkade vara vaken längre. Vi hann då med grillbuffe på Lappis med delar av familjen efter de var vi lat i soffan och jag lyckades ju såklart somna och vaknade av att Marcus pussade mig på kinden å sa att han skull lägga sig.
Men de kanske berodde på att jag steg upp kl 6 då jag fick en jobb Bokning så var bara att he sig upp & göra sig redo för lite jobb. :)

Kan ju även vara vädret som gör en lite mör från topp till tå.
Blir även att fara å tända några ljus på pappas grav lite senare är så mysigt med alla dessa tända ljus för att hedra de som kommit till himlen.
Saknaden är en evig kamp som man får leva med tills den dagen är kommen och man själv kommer dit. <3

Ska försöka tvätta lite idag och sen ska jag iväg och köpa en massa godis. :)
Tror vi gör ett bra beslut att stanna hemma ikväll.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0