Lördag

Denna lördagen kunde ju ha börjat lite bättre är jätte trött och mina ögon är svullna, jag vaknade för en liten stund sen bara. :/ usch vad detta tar knäcken på mig.
Ska bege mig till mamma snart för att skotta, gå ut med Figo & Svante och sen hem igen för att gå ut med mina gubbar och efter de hade jag tänkt lägga mig i soffan och vila ett tag igen.
Fattar inte hur man kan vara så trött då man ändå sovit några timmar.
Ajja kanske går över senare känns som man hellre sovit bort denna dagen å få slippa dagen överhuvudtaget.

Såg då den senaste Johan Falk filmen igår och nu är det bara den sista kvar. :(
Är ju så sjukt bra alla filmer och oftast brukar ju de sista suga men inte denna serie. Läste Aftonbladet igår och där stod det att de skulle tänka efter mer till nästa säsong, :) eftersom de sista filmerna redan läckt ut och ska inte komma ut förrän 2013.
Så de kanske blir mera Johan Falk filmer att vänta.

Nae ska klä mig och göra mig redo för att skotta. Hatar att skotta

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0