Kaos

De är kaos i min skalle just nu det är verkligen mycket att ta in då man går en utbildning, en massa nytt att lära sig. Men de är väldigt intressant och roligt må jag säga, man sitter som på nytt i skolbänken igen och ska lära sig en massa som är helt annars än vad man lärt sig att jobba inom vården.
Men de är bara kämpa på i några veckor till.
De är ju så när man ska börja på något nytt & lära sig en massa så är man helt slut då dagen är över.
De bästa är att direkt man lägger sig i sängen så somnar man. :P
Dock så är man ju som i sin egen lilla bubbla och på fredagarna lär jag inte alls vara så social.

Annars så rullar resten av mitt liv på jag är med mina gubbar och försöker vara lite social med Marcus men vi är som lika trötta båda två så många meningar säger vi väl inte :).

Äta lite middag, försöka se lite tv, ut med hundarna och sen sova :D

Då vet ni!

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0