Godmorgon

Ligger i sängen och hade tänkt stiga upp, ligger och drar mig lite :) varit vaken ett tag men då har jag kollat lite på en film då vi har en tv i sovrummet också. :)
Idag ska jag ut på en liten shopping runda med mamma och mormor men först ska jag förbi arbetsförmedlingen blir väl sista gången man är där på för ett tag iaf.
Bilen ska även in på besiktning idag men de skulle gubben fixa. ;)
Vet dock inte hur de kommer gå då den inte riktigt är klar än men får väl se vad dom säger. Behöver iaf min bil nästa vecka. :)

Akilles ser inte allt för pigg ut men ska då dra upp han ändå. :)
Nae bara stigs upp, brygga lite kaffe, ut med hundarna och sen göra sig redo för denna dagen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0