Fredag :)

Då var de snart helg och jag tog mig en liten sovmorgon idag kände att jag behövde de så nu är man ganska pigg och förmodligen piggare med lite kaffe.
For iväg på en promenad med hundarna och passade på att posta brevet så nu är de gjort. :)

I eftermiddag ska jag iväg på hemtjänsten och prata med chefen och även se hur de har de. Känns lite så trist att lämna de man har jobbat med ett tag men nu är de nya möjligheter som kan öppna mera dörrar. ;)
Efter de ska jag kolla vad jag har för Julpynt och fundera vars jag ska ha allt.
Ute är de då redan färdigt pyntat tack vare Marcus men man kanske skull ha hett ut en till ljusslinga.
Sen får man väl se vad som händer resten av kvällen å helgen också.
Inget är då inplanterat än så länge.

En bild på hur håret blev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0