Bra början

Ja då var denna dagen slut och just nu sitter jag på Konsum & väntar på att mamma ska sluta så jag får åka hem med henne. :)
Min bil är inte min bästa vän alls denna vecka började igår med att jag inte fick igen dörren för den hade såklart frusit nu när de börjar bli kallt igen så de Var bara att fara till mamma och hämta hennes bil. På lunchen fick jag igen dörren så körde den till mamma så bilen fick stå i garaget och tina upp. Idag däremot så gick dörren att stänga men biljäveln gick inte att starta för att de var slut ström i den så fick återigen ringa mamma så hon fick köra mig på jobbet.

Nu kommer min bil få stå tills Marcus kommer hem igen då ska den fixas och säljas iväg för nu är jag less.
Blir en diesel bil istället.

Marcus har återigen börjat att borra så jag är själv till på lördag.
Väldigt skönt att man gör något om dagarna så blir dom inte långa och dessutom så går de fortare.
Sen så går jag ju och lägger mig före 10 för jag orkar knappt hålla upp ögonen. Skulle helst gå och lägga mig vid 8 men man borde ju vara lite social med hundarna också. :)
Annars händer de väl inte så mycket mer, snart bara 2 veckor kvar av utbildningen också :).

Nae ska plocka ihop någon sallad till middag och sen he sig hem och njuta av kvällen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0