2012-11-08

Fått i mig en stor kaffekopp för att inte somna vart en lång shopping dag, kändes som man var ute i flera timmar och mormor shoppade på som en galning. :P
 Det ända jag fick med mig va lite små saker från dollar men de är lika bra de, att hålla i pengarna är nog bättre än att tok slösa upp dom. :)
Annars har denna dagen varit bra har gjort de som skulle göras så nu väntar jag bara på att klockan ska gå.. :)
Har fyllt i ett papper till försäkringskassan som ska skickas iväg imorgon så får ej glömma de, bra att man har en blogg som man kan påmina sig själv lite då och då.
 
Fy så kallt de har blåst idag också trodd man skulle frysa ihjäl när man gick mellan affärerna, fast de har ju varit fint väder idag och de får man ju vara glad över. :) Synd bara blåsten gör att man vill vara inne ändå.
 
I brist på annat hade jag tänkt städa toan och snöra allt skrot som ligger framme å skräpar så kanske man får lite ordning å reda. Sen när marcus börjat bry sig så mycket om sitt hår så ligger de kammar överallt som gör mig galen så ska väl försöka göra någon vis ordning så kanske man hittar sina egna saker också. :P
Senare ikväll väntas tjejkväll med mamma å syster och denna gången bjuds de på ostbricka & såklart lite vin till de. :)
Dock så är de inte förrän efter 9 någon gång då mamma slutat jobba.
Funderar också på hur jag ska hinna julpynta nu när jag ska vara på utblidning i 5 veckor :O
kanske man skulle ha små börjat redan imorgon mån tro??? :D.
 
Ut å hämta posten och sen ta tag i lite städning.
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0