Torsdag

Har fått i mig lite frukost/lunch en smarig havregryns gröt med lite linfrön i så nu är jag redo för denna dag. :) Måste bara få i mig min kaffekopp också så man blir lite piggare.

Dålig sömn inatt eftersom Akilles inte har legat stil länge, han har sprungit upp å ner i sängen ungefär hela tiden.  Imorse vid 8 så lyckades han somna och även jag. :)

Idag blir de rensning i garderoben och även en lång promenad med hundarna.. :) Ska bli skönt att bli av med lide kläder så man får in mera nya kläder. :P

Igår sökte jag lite jobb så håller tummarna att jag får något av dem annars får jag fortsätta mitt sökande på jobb fronten.. :)

Bara börja ta tag i dagens måsten och sen njuta av kvällen :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0