Torsdag

Har ben från helvetet just nu, faaan att jag ska ha ont blir tokig snart :S Blir nog att sitta inne idag och stoppa i mig en massa smärtstillande istället. :/ Små bitter är man ju när de ska göra så jävla ont och att man inte kan he sig ut och gå ens..
Ajja bara sluta vara bitter och se något från den ljusa sidan. :P

Har snart sett klar första säsongen av sons of anarchy, blev att se 2 avsnitt innan jag gick och la mig så snart får jag börja med säsong 2. :) Så man hänger med i svängarna.

Ska snart he mig ut på samhället med Nina och handla lite nödvändiga saker. :) Får väl se om något är öppet idag ens..

Ska dricka upp mitt kaffe å börja klä sig lite. :)

Senare idag kanske man skulle ha hett sig ut på en promenad, vill inte sitta inne hela dagen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0