Tisdag

Usch känner mig helt slut från topp till tå och jag som tänkte vara duktig och he mig ut på en cykeltur med mina fina, gammla cykel. :P Synd att de ska blåsa också är ju så sjukt jobbigt att cykla i motvind när man typ står och trampar på samma ställe, man tar sig ingen vart, eller ja de är då så de känns som. :) Ajja får he på mig nå vettiga kläder och hoppa på cykeln ändå. :)

Jag vågar inte riktigt he mig ut och springa riktigt än för då lär jag ha ont en månad till, men nu börjar smärtan fara bort mer och mer så de är skönt. :) Snart kanske man får he sig ut men då blir de ingen mer asfalt att springa på utan de får blir elljusspåret istället.




Ska starta en tvätt och he upp nå diskvatten så jag kan diska och dola på när jag kommer hem. :)
Sen ska ju hundarna ut på en promenad igen så jag får mig lite motion idag också.. Guuu så härligt

Vars for solen när jag ska tok tvätta och hänga ut de så man får plats med all tvätt och att de kanske inte finns nå tvätt kvar i korgen??? Åååå vill att mina sängkläder ska lukta gott och friskt när de hängt ute en hel dag i solen.

Ajja den kommer nog någon dag.


Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0