Tisdag

Ja då var denna vecka igång och solen skiner som aldrig förr :D Guuu se härligt.

Känner lyckan sprida sig i kroppen när jag tänker på vad som kommer att ske lite längre fram :)

Nog om de gubben ligger och sover än, han har som lite svårt att vända på dygnen just nu när han jobbat natt lite jobbigt för då får jag svårt att sova så håller mig typ vaken lika länge som han :S Ajja är man ledig så gör de väl inte så mycket.

Har fått se på ett ungefär hur mitt schema för sommaren kommer att se ut och jag är riktigt nöjd över de :D
De riktiga schemat är inte riktigt klart än men jag tror nog inte de kommer va så mångra ändringar om nu inte jag har några önskemål, sitter och funderar på om jag ska byta en helg men jag vet inte. :S Jobbar även än så länge bara 2 helger så känns som att jag inte vill ändra på så mycket.
Men får se måste höra med gubben lite mera. Tänkt om jag ska försöka hinna hitta på något med han under hans semester..

Annars händer de väl inte allt för mycket, är ute och går så långt jag orkar med mina ben men vill hellst springa NUUUU. Man blir fan besviken när man har gett sig fan på att man ska börja springa så får man skit i benen. :S
Min bror ska även fixa lite tränings övningar till mig som har med löpningen att göra :D Så då kommer man nog igång på riktigt. :)
Tur man har en sån underbar familj som mer än gärna ställer upp och hjälper en. :)

Vill att mitt paket ska komma idag också så får se om de dyker upp med posten idag. Håller tummarna på de.
Nae ska fortsätta plocka undan lite hära hemma och sen he mig ut i go vädret.



Hel nöjd hund som tog min plats i soffan :P Men älskar han ändå

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0