Tisdag

Vilket underbart väder de är ute, varmt och skönt med. :) Så fast mina ben inte riktigt är bra än så måste jag he mig ut på en promenad :) Hundarna får stanna hemma de har redan fått vara ut så de blir en egen tid promenad. Vågar inte riktigt än ta med Akilles och gå nå längre promenader så hans stelhet lägger sig lite till.

Men innana jag her mig ut ska jag starta en tvätt och dricka upp mitt kaffe så energin är på topp ska nog även ta mig en burn tablett som hjälper mot fettförbränningen och även de gör en piggare. :P
Har fått i mig min frukost/lunch vaknade lite sen så jävla typiskt. :P Måste verkligen försöka vända på dygnet så man inte sover bort hela dagarna.
Ajja skönt att sova.

Vart tydligen tjejkväll idag istället för imorgon så efter min utbildning så blir de grillad kyckling och mys med mamma å syrran :D

Bara ta tag i de som ska göras och sen he sig ut på en promenad. :)

Hade bra alla goa & glada ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0