Svampstuvning

Har gjort mig en svampstuving som jag tänkte he på nå mackor och sen på med lite ost å in i värmen. :P Tänkte lyxa till de lite ikväll till bb och iaf prova om de är gott. Är första gången jag gör svampstuvning och de vart då helt okej.
Varför jag egentligen gjorde de var till min omelett som jag tänkte göra imorgon till lunch men blev så mycket över så då blir de bra på nå mackor :) Minns jag fick de när jag var liten av mamma någon gång.

Har pratat lite med gubben i telefon fast jag hörde inte mycket vad ha sa när han sitter och borrar :) Men de är alltid skönt att höra hans röst, de man hörde iaf. :P Vore ju skönt om han skulle komma hem redan imorgon men får vänta till söndag. :( Ajja

Valde att stanna hemma istället för att följa till Umeå så mamma får helt enkelt åka själv, var ju egentligen meningen att mina bröder skulle komma hit denna helgen för att måla mammas hus. Men de är ju inte riktigt de målar vädret som man måste ha för att de ska bli bra. 
Var tråkigt att inte få träffa dom som man trodde men de kommer nog hit om 2 veckor istället. :)

Om jag får tråkigt får jag väl hälsa på Erika å Ante eller något.

Ska slå på ugnen och leta nå goa recept på bröd så man kanske skulle ha bakat lite. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0