Söndag

Då var de söndag igen och snart har den första veckan i maj varit. :P
Har hunnit städa lite och ska snart he mig ut på en promenad, lär bli lite blöt om fötterna men de skiter jag i, jag måste ut. :) Solen börjar ju även komma så bara passa på när de väl lyser och inte snöar ute. :)
Sen får vi väl se när Marcus dyker upp idag me så de blir nog en härlig söndag :)

Fast man har dammsugit hela lägenheten lär man väl får göra om de imorgon eftersom de dras in såååå sjukt mycktet grus de är så svårt att förstå. :P
Lekte med Akilles igår ( man får passa på när han väl vill leka ) Han leker typ aldrig annars. Ja iaf jag va och krypte på golvet och hela jag var typ full i grus efter. :P
Men nu är de då iaf rent och fint så får passa på att njuta av de.

Ska starta en tvätt å sen bya om till vettiga gå kläder och he mig ut :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0