Söndag

Hade en riktigt trevlig kväll med brudarna igår och de blev lite mer än vad jag hade tänkt mig. Men jag tog mig då hem på min cykel så. Sen mår man väl inte riktigt prima idag men ajja var ett tag sen sist.

Gubben kom hem 8 imorse så vi låg å prata en stund och sen somna båda. :) Vaknade väl inte allt för tidigt men har tagit mig ut på en promenad med hundarna. Kändes som mina ben är trasiga för på morgonen gör de extra ont när man inte rört sig allt för mycket på några timmar.
Ska då ringa sjukgymnasten till veckan och fixa detta för de lär nog inte gå över av sig själv för mest troligt är de benhinneinflammation. :S Suck.
Är ju som även svårt att bara sitta stil och de gör ju inte lika ont när man rör på sig lite så länge man kommer igång är de som lugnt men då är ju smärtan värre på kvällarna när man slappnar av :S

Dricka mitt morgon kaffe och sen kanske he sig ut på en längre promenad med hundarna för Marcus lär ju sova ett tag till när han slutade jobba 6 imorse.

Underbart att ha han hemma iaf <3

Hade bra idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0