Onsdag

Åå de är så härligt att ta fram cykeln och ta sig en liten cykeltur till samhället. :) Var riktigt härligt fast de blåste ju ganska mycket, kändes som man stod stil och trampade på ett och samma ställe. :) Så nu kommer cykeln bli en trogen vän överallt.
Har gjort bort att handla lite också så nu har jag mat så de räcker :)
Hunnit med en promenad med hundarna och så har jag ju börjat gå med vikterna som man har runt fötterna och de känns och funkar fint ska bara fixa hem de tyngre vikterna så man får de lite jobbigare.

Ska just nu bara ta de lugnt tills jag ska iväg till mamma och hämta henne å Erika på konsum sen blir de såklart tjejkväll :)
Imorgon är de ju tjejkväll på sämhället så ska dra ut med mamma och titta lite. :)

Nae ska ta mig en kaffekopp.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0