Onsdag natt

Jaha då var denna dag snart slut också fast man tycker att man inte gör allt för mycket om dagarna så går tiden ändå fort. Köpte mig nå skor som funkar fint och kändes riktigt bra. Så har prövat att gå med dom på en lite kvällspromenad. Men de fick man ju smaka på när man komme hem för fyfan så ont jag har i benen just nu :S Har smörjt in med tiger balsam så de luktar mint typ överallt och tagit på mig benvärmare och en långa sockar så får se om de vill ge sig så man kan sova.. Vill att denna smärta ska gå över så man får börja med träningen på riktigt och inte bara gå jämt..

Sitter just nu och myser i min onepiece som jag fick idag och Marcus fick även en i present av mig :D Riktigt härliga är dom.

Har hunnit vara på tjejkväll med mamma och Erika med :D

Nae ska se nå teve sen sova.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0