Onsdag

Sitter och ser på bb å efter de hade jag tänkt gå och lägga mig å försöka sova så man orka upp tidigt imorgon med. :) Gjort bort de som skulle göras idag och efter de blev de en liten fika med mamma. :)

Har även varit ut på en promenad med stavar med mamma så nu har jag ett par stavar att motionera med också. :) Riktigt härligt var de då.
Så dom ska jag använda lite till, när jag ändå inte kan springa än iaf så får jag nöja mig med dom. :)
Fixade hem lite träningskläder idag med så nu har man lite mera att välja på när man ska träna :D Skönt att unna sig något och man håller som motivationen i liv.

Ska blir skönt till sommarn med med några vettiga träningskläder så man inte måste ut med tjocktröja å mjukisbyxor, ja typ de...

Försökte sy nå byxor idag med men de gick ju som de gick eftersom jag suger på att sy. :P Haha ajja får se om de går att använda..

Tjejkväll med mamma å syrran har jag såklart också haft vart grillat och lite film :) Underbart..

Nae nu ska jag se klart bb sen göra mig klar för sängen.


Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0