Onsdag

Ska snart bege mig ut med mamma på samhället för att shoppa lite på intersport :) Äntligen får jag köpa mig nå vettiga skor så kanske de gör mindre ont när jag är ute å går. :) Ska även hämta ut ett paket för nu har mina saker kommit eller mitt och Ninas. :) Även gubbens present, nu återstår de ju att se om han gillar de. :P
Funderar på att köpa mig nå stödstrumpor som sitter åt för de gör mindre ont när man har sockar som sitter åt runt benen. :P

Så de roliga med dagen ställde mig på vågen och ett kilo till är borta har snart klarat de första målet :D Är SÅÅÅ JÄVLA lycklig just nu så de går inte att förklara.. De går bra nu helt enkelt.
Fast de är jobbigt att hålla sig nyttig när gubben är hemma så ger jag fan på att inte stoppa i mig en massa onödigt. :)
Hur jävla ont de än gör i benen så her jag mig ändå ut på en promenad, de hjälper ju inte att sitta stil precis.
Marcus är en stor del till min motivation också är så underbart skönt att höra att han tycker de börja synas. :)
Älskar dig för hjärtat

Nog om de ska försöka få tag i mamma så vi kommer oss ut någon gång..

Men glad är jag eller snarare överlycklig. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0