Mom,mummy,muum

Har då satt mitt arsle hos mamma och ska snart börja med kvällens middag och vänta på att mamma ska komma hem från hennes promenad med hundarna.
Hann inte riktigt med tvätten som skulle hängas fastna i datorn istället så då har jag ju min kvälls göra då jag kommer hem.
Åå de är ju såklart sockar som ska hängas och de HATAR jag verkligen tar sån jäävla tid och sen de värsta av allt sitta och para ihop allt, så när man sitter dära och ska para ihop 1000 par av sockar så får man ju en massa hår i näsan och då sitter man  ju och toknyser och har sig. :P Lite bitter, jo tack jag vet.

Snart slutar ju även gubben så väntar spänt på att se om han dyker upp eller ej och gör han de blir de ju en tidig kväll för mig med eftersom han ska upp och jobba igen kl 6 imorgon. :S Lite fredagsmys skadar ju aldrig heller. 

Vill ha svaren på de jobb jag sökt om jag har någon chans eller inte, bara att hålla ut lite till. :P

Vart ju ett sjukt intressant inlägg de hära men jag fick tråkigt och har redan kollat runt på allt som går att kolla på eller något. :P

Nae börja göra steka nå mat då.

Ha en bra kväll
Hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0