Måndag

Då var jag och hundarna själva igen till på söndag :( lika tomt å tråkigt varje gång Marcus far men nu är man van att vara själv så de funkar fint. :P
Känns som de är söndag idag och de betyder kanske att veckan går lite fortare. :)

Funderar även om jag ska följa mamma till umeå i veckan med men då måste jag lämna hundarna i missen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Helgen har varit bra, lugn och härlig :) Efter alla hade farit i lördags så tog jag och hundarna en kvällspromenad i en timme så dum som jag är och inte han hålla mig att röra på mig så har jag ont som faan i mina ben så får se om jag måste vila lite så de blir bra. :S Jag som vill ut och röra på mig och springa.
Måste nog fixa bättre löparskor som dämpar lite bättre än dom jag har nu..
Även Akilles har ont och är väldigt stel så han får vila resten av veckan.
Så både jag och han är lite halt.

Funderar ändå på att ta mig en promenad utan hundarna :) Känns inge bra att bara sitta inne och nu när helgen är över så gäller de inte att lata sig :P

Men får se håller då på att tvätta och ska snart ta tag i disken som är kvar. :)

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0