Måndag

Då var de ny vecka igen då och gubben drog iväg på jobbet tidigt imorse så får längta till lördag då han kommer hem igen.
Annars har helgen varit bra men man har varit sliten.

Har betalat nå räkningar, varit på dollar med mamma och nu kom vi hem från en promenad med mamma och Figo. :) En härligt å blåsig skogspromenad.
De är som de jag gjort idag och ska snart bege mig till mamma för lite middag. Sen tänkte jag lägga mig i soffan å bara må hela kvällen :) Ska nog se repris på melodifestivalen för att se när sverige vinner, vart ju inte att se de i lördags. Tycker de är häftigt att sverige tog hem segern detta år var väl typ 13års sen sist. :P

Längar tills mitt nya kort till min iphone kommer så jag kan börja använda den. :) Ids inte klippa till de jag har nu så får hålla mig tills de nya kommer. Men de lär ju komma i veckan så får nog inte vänta allt för länge. :)

Nae hade inte mycke roligt att berätta.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0