Lycklig!!!!

De går så jävla bra just nu och åå vad skönt att känna att de verkligen tar sig, en bit kvar nu men bara fortsätta kämpa i samma anda så kommer jag nå mitt mål :D:D

Annars har jag varit med Nina hela dagen å kvälle för den delen. :) Är ibland ganska dyrt att vara med henne eftersom vi köpte lite grejor idag. :) Vad kan jag inte säga än för att de dels är en present till Marcus som snart fyller år :D
Tagit en promenad har vi också hunnit med och nu har min värk i benen lagt sig lite så ska ut på en längre sträcka imorgon. :)
Är som friskt på nå sätt att gå ut när de regnar, tycker om den dära friska doften på något sätt. :P Ja går inte förklara på ett bra sätt känner jag.

Nu ska jag se på fråga Olle, äta en morot och sen se klart sons of anarchy säsong 1 iaf. :)

Hade bra och god natt

Längtar som lite smått efter min gubbe med synd att de fortfarande bara är torsdag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0