Lördag

Vart ju inte precis att krypa ner i soffan och stänga in mig från världen blev att dricka istället. :P Men de var trevligt de med fast idag har de väl varit lite mindre trevligt. :) Men de är sånt man får ta.
Har då öppnat en öl så ska smutta på den medans jag gör mig klar för kvällen med goda vänners sällskap och även heja fram sverige i eurovision song contest, kommer nog bli en riktigt trevlig kväll.





Vädret kan man då inte heller klaga på, har varit ute med först Figo och Svante på en liten skogspromenad och sen Akilles å Aragon på en till skogspromenad vid Arvidsjaursjön. Riktigt mysig och härligt att gå i naturen när solen skiner :D Då fick man sig en promenad idag också.

Nae nu ska jag göra mig klar och vänta på att gubben ska komma hem så vi får bege oss till Linus å Emmelie :D
suger dock att Marcus far och jobbar imorgon. :(

Ha en trevlig kväll alla <3

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0