Lördag

Kom just från en härlig promenad med hundarna ute i de fina vädret. Akilles tog även årets första dopp och var även ganska nära på att dra med mig också. Jag var inte precis så sugen på att bada.
Typiskt sen när han såg vatten så skulle han självklart dit å bada så fick dra han halva vägen hem, ungefär. :P

Har haft fin besök av Annica och Samuel alltid lika trevligt att träffa dom :) så vi fikade lite å tog en lite promenad :) Tur de ska stanna hela nästa vecka också så man hinner träffa dem lite till :)

Ska ta mig nå mellanmål och sen dammsuga lite. :)
Sen blir det att ta cykeln till Emma för lite vin kväll med henne å Emmelie och kanske någon till..


Sen ett svart till A som kommenterade ett av mina inlägg för ett tag sen.
Jag tycker inte att man ska springa fram och tillbaka till en vetrinär för allt, förmodligen hade han lite träningsvärk efter jag var ute och sprang med han och de är väl inte så konstigt om han är öm och stel dagen efter.?? Klart man far till vetrinären om de är allvarliga saker och om de blivit värre?
Sen så är de upp till mig och se hur min hund mår och om jag själv tycker han ska till en vetrinär. 
Han är ju även en bullterrier som har en hel del muskler. 
Sen kan man ju skriva sitt namn istället för ett A eller inte ens skriva något alls..
Men tank för din omtanke men jag sköter helst om mina djur själv.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0