Lördag

Då var de då helg igen och jag är på topp humör. :)
Igår vart de bodaborg med ett gäng de var svårt men kul. :) Tyvärr gick de inte så jätte bra för oss men vafan, även synd att de inte gjort om något rum utan de var samma som de var för några år sen och de sög ju lite.
Fick även mitt paket från nelly igår så ska prova de jag köpte efter jag duschat. :)

Känner mig så jävla stålt över mig själv som äntligen börja ta tag i min vikt och min motivation att gå ner är på topp.
Kom just hem från min andra löprunda detta år. :) Känner att de går bra nu och Marcus säger att de börjar synas på mig att jag är påväg ner. :) Då blir man ju bara mera motiverad.
De går då iaf framåt och de är jag stolt över, nu gäller de bara att inte ge upp och bara kämpa till mitt mål :)
Akilles får ju även följa med men han verkar inte tycka de är lika kul som mig. :P Han är riktigt duktig att springa med att kan få nå tvär il och börja tok springa med annars så springer han utve mig :D
Han ligger då helt i soffan nu och ser ganska slut ut men de är bara skönt att se att han är trött.

Kämpa på!!!

Hopp i duschen och sen blir de att grilla :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0