Laddar upp!!

Mig lite med ett mellanmål innan jag ska iväg och lära mig hur den nya dokumentationen kommer att funka. :) Att sitta vid en dator i 3 timmar är väl inte precis de jag var sugen på, men man måst ju som sagt lära sig de som är nytt. :) Så de kommer nog gå bra ändå.

Tog mig en timmes promenad och de var riktigt skönt att gå utan hundarna som ska stanna och kissa överallt. :) Jag tog mig då iaf hem med mina ben, Lite halt men de får man ta.
Imorgon tänkte jag börja springa igen kan inte hålla mig längre och nu när man ser att de redan farit några kilon så är de svårt att hålla sig inne. :)
Har fixat mig en våg i helgen så man ser om man varit duktig eller ej. :) trodde jag hade gått upp igen efter helgen men icket ett kilo mindre var de istället. :D



Nae ska äta upp min kesella, dricka upp mitt vatten & sen hoppa på cykeln.:)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0