God natt då

Ska göra som mina älskade hundar och gå och lägga mig å försöka sova lite men ska först och främst läsa lite ur boken jag håller på att läsa. Har som väntat hela veckan på att få fortsätta läsa ur den, går ju som inte när gubben är hemme. Tror ju inte han vill sova med en lampa tänd, så bara passa på när han är och jobbar. :)

Ska se om kisse vill komma in eller om han ska vara ute inatt, man hör han då på morgonen när han vill in. Tror nog han börja känna att de snart är sommar för nu vill han ut jämt och är ute väldigt länge med. :P
Märkte även när jag var ute med hundarna hur mycket snö som har farit bort bara på några dagar. Så skööönt att de snart äntligen är sommar. :)

Imorgon väntas utbildning med jobbet fast de är på kvällen så då hinner jag ta mig en spring tur eller en promenad. Har vilat upp mig idag och håller tummarna att benen inte gör ont imorgon.

Är så skönt när de är som ljust ute dygnet runt, går lättare att somna nu när man är själv. :P

Nae bara he sig isäng och få sig lite sömn :)

Nattinatti

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0