God morgon

Känns lite konstigt att vara vaken nu men ska snart bege mig till mammas jobb och sen göra några ärenden på samhället. :P Känns som skönt att man kan vakna ganska tidigt iaf så slipper man ju sova bort hela dagen, nog för att de kan vara ganska skönt de med. :) Nae men nu när solen skiner så ska man ju inte klaga.

Sitter och dricker lite kaffe å försöker få i mig nå frukost så man blir lite piggare sen ska hundarna ut på en liten promenad så de klarar sig tills jag kommer hem. :)
Måst förbi mitt jobb och lämna nå papper och sen blir de att kolla lite på träningskläder.

Fick mitt kort igår men såklart var de ju fel kort så får vänta till fredag eller måndag för då skulle jag få de kortet som passar till min iphone. Ajja de gör inget, Marcus ska ändå få sitta och pilla med den i helgen så inte jag gör nå fel :S :P Man vet ju aldrig med mig jag är ju inte allt för duktig med nya teknikprylar. :P

Nu ska jag försöka vakna tidigt, tidigare resten av veckan så blir de inte lika jobbigt att stiga upp i helgen då jag ska jobba. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0