Ge aldrig upp de du brinner för!

Varit ut med hundarna på en kvälls promenad så de ska klara sig till imorgon. :) Längtar som till imorgon att få he mig ut på en spring tur i go vädret, som jag tror att de kommer att vara. Annars ska jag då he mig ut ändå :P
Mamma hade även köpt hem någon tidning med lchf recept, nog för att jag inte riktigt går på den dieten men de fanns ( som de såg ut ) riktigt goda recept som jag tänkte prova på i veckan. :)

Känner att de tar sig, känner mig glad, lycklig och att stå på en våg & se resultat är nog de bästa. :P Må ni tycka jag är fjantig men denna gången ger jag faaaan imig inte upp. Nog för att de är en liten bit kvar men den biten ska jag klara av.,Just nu brinner jag verkligen för detta, ATT NÅ MITT MÅL ÄR MITT MÅL.

Nu ska jag se soa och sen he mig isäng.

Plus en mysig bild på mina underbara hundar <3



Akilles är ju som han blev???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0