Fredag

Åå vilken jobbig dag detta har varit, enbart stress typ. Ajja får snart hoppa in i min onepiece och bara ligga framför teven och stänga in mig själv från andra delar av världen.. Usch vad jag hatar stress.

Har iaf bakat 2 stycken cheesecake till mamma och ska snart bege mig dit för att fira henne,  hon fyller ju år idag :) Tog ju sin lilla tid att få dem klart. Nu ska man ju bara se om de går att äta. :P

Köpte en liten present till henne med som jag tror hon kommer att gilla så de har man också hunnit med :)

Sen så har jag ju en underbar kille som kommer hem med en ny mobil till mig, han tycker inte jag ska ha någon gamm telefon men jag nöjer mig ju med de ändå. Men fick iaf en Iphone 4S och ja man kan ju inget annat än vara överlycklig :D En tidig födelsedagspresent tydligen.... Skit glad vart jag då, nu ska man ju bara lära sig den med. :)

Ja vart väl ett ganska konstigt inlägg men jag har inte riktigt varvat ner än.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0