Fredag

Då var de helg och jag har just försökt få i mig lite omelett men vart riktigt mätt efter ungefär halva. :) Satt då fint inni magen ändå.
Ska bara vila ner de lite och sen he mig ut på en promenad med hundarna sen blir de att äta mitt mellanmål å vila lite skulle jag tro. :)

Har som inget alls planerat idag så blir väl att städa och så.. Känner att jag vill ha hem gubben så man slipper vara ensamen hela helgen men de får man vara ändå. :) Men ett mirakel kan ske och han kommer hem fortare eller så inte. :P

Har varit ut med Nina en sväng på intersport och självklart hitta jag en massa som jag vill ha eller snarare behöver. Blir nog att dra dit med gubben till veckan och shoppa lite, skor står då högst upp på måste ha listan.

Såg även att ett paket är påväg till mig med min och Ninas grejor :D I början av nästa vecka kanske man har de hemma. :)
Ska bli kul och se gubbarnas miner. :P

Nae bara börja klä på sig nå vettiga kläder, stoppa hörlurarna i öronen, slå på mp3n och göra sig redo för en promenad med vilddjuren :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0